Motto:,,Cei mai multi oameni nu stiu ce vor. Unii nu stiu ce pot. Altii nu stiu ce au la indemana”
Pentru inceput,vreu sa va spun povestea ,,Batranul cersetor”
Un cersetor statea pe o lada veche, mult mai veche decat el. Intr-o zi un domn elegant se opri langa el si il intreba:
-Ce ai in lada batrane?
-Nu stiu, nu am deschisa-o niciodata!- zise batranul cersetor
-Hai sa vedem ce ai in lada! Vrei?- zise domnul
-Daaaaa!- zise batranul cersetor entuziasmat.
Aceasta acceptare, aceasta actiune i-a adus batranului cersetor din acea zi numai fericire si bucurii pana azi….daca nu o fi murit.
Stiti ce era in lada? Stiti pe ce a stat ani de zile? Pe o comoara! La fel ca si batranul, si tu ai o comoara langa tine. Ca sa ma intelegi, te intreb:
Socializezi cu oamenii? Vorbesti cu oamenii de langa tine? Daaa?
Atunci poti sa ai o ,,socializare platita” cu ajutorul unui concept de milioane, care se transforma intr-o comoara tot mai mare.
Nu te speria, nu vei fi singur, nu vei lucra cu mainile goale, ci cu ajutorul unui sistem care daca vrei, va LUCRA EL PENTRU TINE IN TIMP.
COMOARA SE NUMESTE CALIVITA INTERNATIONAL, IAR SISTEMUL SHARED MARKETING.
Da dragi colaboratori, cei mai multi dintre noi nu stim ce vrem de la viata deoarece nu avem un SCOP. Unii nu stiu ce pot deoarece le este FRICA, iar altii nu stiu ce au la indemana deoarece NU CRED. Si in cazul in care cred NU APLICA, iar daca aplica NU II INVATA SI PE ALTII SA FACA LA FEL.
Stiu ca anul 2013 a fost mai putin rodnic, cu bune si rele, cu suisuri si coborasuri, dar sfatul meu este:
,,Sa nu stergi nimic niciodata din viata ta, deoarece zilele frumoase ti-au daruit FERICIRE, zilele urate ti-au dat EXPERIENTA, iar cele mai urate te-au invatat sa supravietuiesti”
Sunt sigur ca anul 2014 va fi unul foarte bun pentru noi toti, deoarece am capatat mai multa experienta si am invatat ca daca vrem AFACERE CU BANI, trebuie sa nu ne mai comportam ca niste AGAJATI IN PROPRIA AFACERE, sa nu LUCRAM LA AFACEREA NOASTRA, ci IN AFACEREA NOASTRA.
Am invatat cu totii ca, daca vrem performanta in activitatea CaliVita, va trebui sa nu mai tratam afacerea ca pe un HOBBY, ci sa devenim profesionisti, sa ne inconjuram de oameni care ne pot MOTIVA SI POT ADUCE UN PLUS VALOARE NOUA SI AFACERII NOASTRE.
Stiu ca unii vor spune ca nu au de unde sa gaseasca asemenea oameni.
Acestora le raspund sa lase VAICAREALA, sa se trateze de SCUZEMIE si sa inlocuiasca oamenii fizici cu cei de pe CD-uri.DVD-uri, cu autorii de carti, sa participe la toate actiunile companiei CaliVita, precum Academy Business, seminariile locale si conferintele regionale, seri de pregatire organizate de Managerii CaliVita.
Toate aceste actiunine pot ajuta sa ne gasim mentori, modele care ne pot motiva si ajuta sa iesim din ZONA DE CONFORT. Zona de confort seamana dupa parerea mea cu o INCHISOARE, dar daca nu iti dai seama ca esti PRIZONIER, nu ai cum sa iti faci un PLAN DE EVADARE.
Anul 2013 poate ne-a invatat, mai mult ca oricand, sa pretuim oamenii din echipele noastre, deoarece OAMENII NE POT RIDICA SAU NE POT PRABUSI.
John Maxwell spunea urmatoarele:
,,In fiecare echipa exista doua galeti: una cu benzina si una cu apa. Atunci cand are loc un mic incendiu, cand avem o mica problema, o cearta care trebuie rezolvata, membrii echipei tale pot fie sa toarne benzina pe focul mic care se va termina cu un dezastru urias, fie sa toarne apa lasand putin fum in urma si continuandu-si linistiti viata”.
De aceea imi sfatuiesc colaboratorii sa iubeasca oamenii si sa foloseasca banii, nu sa foloseasca oamenii si sa iubeasca banii!
Niciodata nu vor cumpara cu bani ce castiga cu sufletul si cuceresc cu inima.
Acum la inceputul anului 2014, dupa cozonaci, sarmale, carnati, caltabosi si alte,,porcarii”sfatul meu este sa stam singuri intr-o camera pret de cateva minute sa meditam si sa ne adresam urmatoarele intrebari:
CINE SUNT EU? UNDE SUNT SI UNDE VREAU SA AJUNG? SUNT MULTUMIT DE CE AM SI DE CE AM REALIZAT PANA ACUM? CARE ESTE OBIECTIVUL, OBIECTIVELE MELE PENTRU ANUL 2014? CARE ESTE PLANUL SAU PLANURILE MELE DE ACTIUNE CARE MA DUC LA REALIZAREA SCOPULUI, SCOPURILOR MELE?
Stiu ca aceste intrebari indeamna la noi PROVOCARI. DA asa este, dar sa nu uitam ca:
La baza cuvantului PROVOCARE sta cuvantul SCHIMBARE.
La baza cuvantului CONFORTABIL sta cuvantul CONFRUNTABIL.
La baza cuvantului AMANARE sta cuvantul ACTIUNE.
La baza cuvantului INDECIZIE sta cuvantul DECIZIE.
Formula SUCCESULUI pentru anul 2014 si nu numai este urmatoarea:
DECIZIE+ACTIUNE=REZULTAT.
Cu stima MIHAI TANASE