Buna ziua dragi prieteni,
Pe data de sapte octombrie 2015 am sustinut tema de mai sus la Hotel Ramada Parc din Bucuresti la rugamintea organizatorilor , iar tema mi-a fost recomandata tot de dansii.
Stand acasa si analizand tema m-am gandit:
1. CaliVita activitate profitabila si pentru barbati este o afirmatie sau o intrebare capcana?
Apoi mi-a venit ideia:
2. Este o aluzie ca sunt mai putini barbati in activitatea CaliVita decat femei?
Am cugetat si mi-a trecut printre ,,urechi” intrebarea:
3. O fi alta aluzie referitoare la performanta, productivitatea, barbatilor in CaliVita?
Dupa care m-am intrebat :
4. Barbatul calivitian – ,,SOLUTIE SAU PROBLEMA?”
Astfel am inceput sa fac cercetari in istoria Netwok Marketingului, si iata ce am descoperit:
Industria Network Marketingului este una din cele mai tinere ramuri ale economiei si inregistreaza o crestere continua.
La nivel global in anul 2003 – cifra de afaceri a crescut cu 35% fata de anul 2002
2004 – cifra de afaceri a crescut cu 33% fata de anul 2003
2005 – cifra de afaceri a crescut cu 25%
In Romania vanzarile din industria Network Marketing au fost:
2003 de aproape de 123 milioane de dolari a crescut
2004 la 164 de milioane de dolari si a depasit in anul
Cresterea a fost sustinuta in proportie de 40% de SUPLIMENTELE NUTRITIVE
30% – cosmetice
12% – asigurari de viata
10% – bunuri de consum
4-5% – case, masini
In anul 2003 au fost inregistrate 47 de structuri de vanzari directe, dar existau si retele MLM. Numarul celor care activau in Network Marketing au fost de 200.000 iar femeile erau preponderente, numarul acestora fiind de doua ori mai mare decat al barbatilor.
O remarca inportanta este ca unul din trei din cei implicati in industria Netwok Marketingului isi castigau existenta – printr-o asemenea activitate, neavand alta sursa de venit.
Studiul mai arata ca 80% – din cei implicati in Network Marketing castigau intre 100-200 euro lunar, 10% – castigau mai putin de 100 euro si doar 3-4% castigau peste 3000 de euro lunar.
IN ANUL 2010 – in Romania figureaza cu vanzari de 238 milioane de dolari si erau 272724 de distribuitori. Statistica spune ca 75% din vanzari sunt apanajul femeilor iar tehnica preferata este de cea de la persoana la persoana in proportie de 80%
IN ANUL 2012 – In Romania ind. Network Marketing vanzarile au crescut cu 9,2%,
2013 – cu 1,4%
2014 – vanzarile au fost de 373 milioane de dolari si erau 302500 de distribuitori.
La nivel global se preconizeaza ca pentru anul 2020 cifra de afaceri in ind.Network Marketingului sa fie de 178,8 miliarde de de dolar – conform raportului organizatiei Presitence Market Research.
Acelasi raport arata ca, citez::
,,Un interes crescut pentru un stil de viata sanatos duce la cresterea consumului de hrana sanatoasa. SUPLIMENTELE NUTRITIVE reprezinta cea mai buna alegere pentru consumatorii care vor sa adopte un stil de viata sanatos. Suplimentele Nutritive sunt sub forma de tablete, pastile, prafuri, capsule, geluri si lichide.Imbatranirea populatiei, numarul de boli cauzate de stilul de viata sunt in crestere, iar costul crescut al ingrijirii sanatatii sunt din cei mai importanti factori care determina cresterea pietei de SUPLIMENTE NUTRITIVE” – am incheiat citatul.
Referitor la cifra de afaceri si procentul de vanzari al firmei CaliVita Romania pot sa va spun ca este in crestere cu 10% fata de anul 2014, conform datelor existente.
CONCLUZIA ESTE CA FEMEILE VAND MAI BINE DECAT BARBATII !
La final as vrea sa va spun ca nu stiu daca sunt ,,Solutie sau problema” pentru activitatea CaliVita, dar am invatat ca trebuie sa-mi descopar si sa-mi cizelez ,,partea feminina” din corp.
Sunt membru CaliVita de gen masculin, si recunosc ca nu sunt un performer CaliVita,dar am incercat sa raman un ,,OM” CaliVita.
In decursul anilor petrecuti in activitatea CaliVita am invatat ca eu Mihai Tanase inainte sa numar sume mari de bani trebuie sa,, cuceresc” inimi, sa descretesc frunti, sa-mi fac prieteni, sa particip la:
,,A ma trata,si a trata lumea, de a ma vindeca si a vindeca lumea de ignoranta si prejudecata”
Am invatat ca nu eu vand ci lumea cumpara, iar in vanzari 80% este EMOTIE si 20% RATIUNE. Am invatat ca un vanzator ,,prost” te adoarme in cinci minute, un vanzator bun te face sa cumperi, iar un vanzatori exceptional iti descopera defectele si te ajuta sa le transformi in calitati.
Deasemeni am invatat ca eu reprezint imaginea afacerii mele si sa ma raportez la valori inalte precum: CINSTE, ONOARE, LOIALITATE, RESPECT RECIPROC.
Stiu ca nu sunt un tip cu glezna fina sa fentez viata si uneori par:
RIGID – dar rigiditatea poate insemna verticalitate, onoare, alteori pot aparea ca :
LIPSIT DE EMOTII – dar lumea trebuie sa stie ca de multe ori acest lucru poate insemna o persoana rationala, stapana pe situatii critice, alteori
MUNCESC MULT si cer acelasi lucru de la colaboratori. MUNCA inseamna harnicie si dorinta de rezultate.
Recunosc ca nu sunt un om perfect, si nu traiesc intr-o lume perfecta. Cu totii suntem diferiti si acest lucru este benefic. Stiu ca nu corespund unor anumite standarde, si nici nu vreau sa fiu un ,,standard”. Am vrut si doresc zilnic sa ies din tiparele de asa zisa ,,normalitate”. Eu nu sunt un om normal. Daca as fi fost normal nu as fi scris aceste randuri. Si sa stiti ca nici voi nu sunteti,,normali” – daca ati fi normali nu ati citi aceste randuri.
Recunosc ca sunt ,,nebun”- asa cum m-au catalogat unii, dar eu nu ma supar deoarece sun un ,,nebun frumos”, – nu la chip ci la suflet. Si sa fie vorba intre noi, albinele inteapa cele mai frumoase flori.
Si sa va mai spun ceva, pastrand proportiile ,,TOATE GENIILE PAR NEBUNE”, – deoarece ele au iesit din tipare, din standarde, avand o alta viziune asupra vietii fata de restul lumii.Cei care au iesit sau au sarit din standarde au realizat ceva in viata cu adevarat.
Da, Afacerea CaliVita este profitabila atat pentru femei cat si pentru barbati cu conditia sa iasa din tiparele si standardele pe care le-au creat cei asa zisi normali. Fiti voi insiva oameni buni si va doresc din suflet sa fiti urmariti de bani, sanatate si fericire ca dobanda la credit.